Autor Wiadomość
aniek
PostWysłany: Wto 21:58, 04 Mar 2008    Temat postu:

informacja dla wszystkich: wezcie na Targi swoje fartuchy. niestety Pani z FRUGU sie nie wyrobila i nasze rzeczy beda gotowe dopiero we wtorek czyli juz po targach...
asia
PostWysłany: Sob 14:39, 01 Mar 2008    Temat postu:

cześć
Piątek godzina 16:00 nkch,
Ja niestety mam o 17 kolejne zebranie, będę na poczatku, a później Magda Wam pomoże...

Bardzo dziękuję Very Happy
ola
PostWysłany: Czw 9:37, 28 Lut 2008    Temat postu:

Hej, nie wiem gdzie się zapisywać ale chyba tutaj:) Ja wybieram poniedziałek:)
asia
PostWysłany: Wto 21:38, 26 Lut 2008    Temat postu:

Cześć
W związku z tym,iż osoby najbardziej zainteresowane reakcjami mają w sobote egz. przesuwamy ćwiczenie reakcji na kolejny tydzień.

Przepraszam za problem.

Uczcie się pilnie i życzę POWODZENIA na egzaminach.

Pozdrawiam
asia
PostWysłany: Pią 0:53, 22 Lut 2008    Temat postu:

Wszystkich Nowych Członków zapraszam na przećwiczenie reakcji, które wykonujemy na Targach...

Zgdonie z umową zapraszam w piątek 01.03. o 15:50 do pokoju NKCh i razem weźmiemy co potrzeba i udamy się do labu <niestety sama nie jestem zdolna do noszenia tylu butli> <lab. mamy od 16:00>

Otrzymacie ode mnie kartki z reakcjami do ćwiczeń...

Nie zajmie nam to długo, a zawsze możecie "dotknąć" tej innej chemii. Wink

Jak pierwszy raz brałam udział w Tragach taki pokaz reakcji pomógł mi zapoznać się z tematem.

Pozdrawiam i do zobaczenia na wydziale lub w przyszły piątek.
asia
PostWysłany: Śro 20:17, 20 Lut 2008    Temat postu:

Wszystkie inf o targach są dostępne na stronie :
http://www.univ.gda.pl/akademia/

Jeśi masz jednak pytania na temat studiowania na Wydziale Chemii chętnie na nie odpowiemy Smile
A jeśli jeszcze bardziej będziesz chciała poznać nasz wydział to już zapraszamy na DNI OTWARTE.

pozdrawiam i do zobaczenia na Targach.
maja
PostWysłany: Śro 15:59, 20 Lut 2008    Temat postu:

ja małe pytanko: czy istnieje jakiś program tych Targów i jeśli tak, to gdzie go można znaleźć? Chciałam przyjechać do Gdańska i zobaczyc, a jestem z Wawy i nie moge sobie pozwolić na pobyt kilkudniowy. Z góry dziex za odpowiedź Smile
aniek
PostWysłany: Wto 0:47, 05 Lut 2008    Temat postu:

Magdzie i Monice bardzo dziekujemy za trud wlozony w spisanie potrzebnych odczynnikow - mimo sesji znalazly na to czas i dzieki nim dostaniemy wwszystko na czas Smile

a co do spisu to postaram sie go zrobic...oczywiscie chetnych do pomocy zapraszam Wink
magdao
PostWysłany: Sob 23:52, 02 Lut 2008    Temat postu:

ok, ok - przeliczę odczynniki na trzy dni... też myślałam, że dla nowych członków warto by opisać dośwadczenia, które zamierzamy pokazać (mi taka kartka od Justyny pomogła jak jechałam na Targi pierwszy raz Wink ) no, a skoro już zrobiłam listę tych doświadczeń mogę dodać jeszcze opisy i porozsyłać "młodym" - ale to po sesji ...pozdrawiam Smile
aniek
PostWysłany: Sob 17:54, 02 Lut 2008    Temat postu:

Jeśli chodzi o blat to już się tym zajmuję. Zamiast bibuł będziemy mieli taki blat na stoliki, żeby sie nie zniszczyły. Resztę oczywiście załatwię...
A co do odczynników - tu informacja do Magdy...
asia
PostWysłany: Sob 16:58, 02 Lut 2008    Temat postu:

Hej!
"Projekt blatu na stół"- szczerze nie wiem o co chodzi...niestety...

Jeśli chodzi o szkło i odczynniki trzeba przygotować rakcje i je wydrukować. Mamy nowych członków niech zobaczą co będziemy robić...

Odczynniki przeliczmy na 3 dni, aby nie dowozić - jest z tym często problem później.

Zaopatrzmy się w sprzęt może mniej chemiczny,ale niezbędny na targach: zapałki, płyn do mycia naczyć, rękawiczki, bibuły na stół itp. To jest w takim miejscy niezbędne...

Ogólnie targi są SUPER SPRAWĄ i można zarekamować nasz WYDZIAŁ Very Happy Very Happy Very Happy

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia Smile
aniek
PostWysłany: Pią 16:54, 01 Lut 2008    Temat postu: TARGI AKADEMIA 2008

Kochani,
jak co roku bierzemy udział w Targach. W tym roku odbędą się one w dniach 10-12 marca w godzinach 9.00 - 16.00.
Mamy wzorem lat ubiegłych podwójne stoisko. Rozmawiałam już z Dziekanem Myszka i otrzymamy potrzebny nam sprzęt i odczynniki.

Teraz ważna sprawa: bardzo bym chciała, aby choćby spora część z Was czynnie uczestniczyła zarówno w organizacji, jak i przebiegu Targów.
Będę Wam przydzielać różne zadania. Nie bać sięSmile nie będą trudne...
Chodzi o to, żebyście nauczyli się jak takie sprawy się organizuje, co należy zrobić itd. Potem na pewno się to przyda Smile

W obecnym stadium przygotowań następujące zadania są konieczne do wykonania:
- przygotowanie listy potrzebnych odczynników i szkła [zajmuje się tym Magda z pomocą Moniki]
- przygotowanie projektu blatu na stół [ja....ewentualnych chętnych do pomocy serdecznie zapraszam]
* - * propozycja: zrobienie posteru przedstawiającego działalność Koła


Listę zadań będę aktualizować na bierząco.

Oczywiście na najbliższym spotkaniu, które planuje, że odbędzie się w pierwszym tygodniu nowego semestru ustalimy dyżury na Targach. Liczę na Waszą obecność i pomoc. [Oczywiście postaram się załatwić zwolnienia...][/i]

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group